Pustite se omrežiti | BB.si

BBlog

Izobraževanje / 29.10.2015 / Mag. Roza Kočevar

Pustite se omrežiti

Udeležili smo se zanimive konference in izobraževanja v organizaciji podjetja Bisnode. Preverili smo kako deluje Speed Networking – učinkovita izmenjava poslovnih vizitk in mnenj. Začetek je bil udaren. Motivacijski nagovor je imel Andrea Massi, ki je skoraj šeststo udeležencev nagovoril: »Držite se nizko. Spoštujte. Imejte pravo dinamiko, pravi timing. Včasih si dopustite luksuz in povejte direktno. Začutite, kdaj je treba pritisniti na plin, kdaj popustiti. Bodite neizprosni, a poskušajte razumeti, da na istih obratih težko vsi sledijo. Bodite pripravljeni na dobre zgodbe. Sestava prave ekipe je ključna. Nismo vsi enaki, pozabimo na enakopravnost. Imamo pač različna znanja, nismo vsi za iste stvari. Pustite svobodo, naj imajo zaposleni svoje vloge. Že Einstein je rekel, da se v trenutkih krize rodijo največji geniji. Smo v pravem trenutku, v pravi državi. Ko menjaš ekipo, menjaj na bolje. Motiviraj, vedno ciljaj na svoj nivo. Prav je, da so načrti in cilji, a naj bodo realni. Vaš cilj je zmaga vašega tima.«

Iz teme Postojnske jame je posvetil trajnostno usmerjen Marjan Batagelj in zbrane opozoril: »Bodite prvi v vsem, kar počnete. Četudi na vasi. Če vas kopirajo, je to za priznanje. Uspeh ne sme biti končno stanje zadovoljstva. Drugačnost naj bo način razmišljanja, a ne za vsako ceno. Sprememb se bojimo. Ne napovedujmo jih, začnimo jih izvajati. Firma mora sedeti na enem vlaku. Spremembe v podjetju se delajo skozi marketing, z vsebinami, z odnosi, z nasmehom. Ekipa zaposlenih mora biti močna, ker se bo le tako znala braniti. Upoštevajte instinkt, a ravnajte odgovorno. Delajte  za stranke, ne za denar. Učite se od boljših, da jih lahko prehitite. Bodite eksuberantni – kipeči od življenja. So stvari, ki nimajo cene. Spoštujte se med seboj. Poslušajte, sploh v časih, ko bi vsi radi samo razpravljali o vsem.«

Kako biti lep v svoji koži, je pojasnila Judita Železnik, Kozmetika Afrodita: »Ne kdo želi spremembe, kdo se želi spremeniti, je pravo vprašanje. Zaposlene druži hrana (you have to feed creative people: kreativne ljudi je treba nahraniti – dobesedno), poštenje, zaupanje, kakovost, tradicija. Kultura podjetja in dobra organizacijska klima je konkurenčna prednost. Četudi si kot posameznik poseben, si del celote. Ne hvali se, kakšna pot je za tabo, razmišljaj, koliko jo je še pred teboj.«

O učinkovitem motiviranju zaposlenih je razmišljal Rok Gorjup, Si.mobil: »Ne prehitevajmo. Stopimo korak nazaj. Naj se zadeve razčistijo. Tudi če ni nič za komunicirati, komunicirajte, da ni nič za komunicirati. Če se ni nič spremenilo v podjetju, povejte, da se ni nič spremenilo, drugače bo začel komunicirati »hodnik«. Bodimo orientirani h kupcem, a najprej je treba biti orientiran k zaposlenim. Poskrbimo za ljudi in oni bodo poskrbeli za posel.«

Zgodbo M Toma in kako je v coni (ne)udobja, je odkrito razodel Damjan Burger: »Kdor se bori, lahko izgubi, ampak tisti, ki se preda, je že izgubil. O denarju se s stranko pogovarjaš šele, ko je stranka zadovoljna. Bodite drzni.«

Čisto za konec pa je z receptom za kulinarično revolucijo postregel Lior Kochavy iz Odprte kuhne: »V Sloveniji je nenavadno, da še preden se lotiš projekta, te vsi sprašujejo: »Veš, kaj je problem?«, »Veš, kaj vse gre lahko narobe?« »A veš, na koliko težav boš naletel?« … »Ja, (ne)vem.« Pač rešiš vsako posebej. Temu se reče pridnost, vztrajnost – skratka: delo. In tako veš, kaj je problem. No art, no fun.«

Trajnostno naravnana razmišljanja menedžerjev različnih področij.  Naj bodo taka tudi (ali predvsem) dejanja.

BBlog Varna vožnja / 05.01.2016 / Boštjan Paušer

Mnogo voznikov še vedno varčuje pri nakupu zimskih pnevmatik, pogosto z izgovorom, da prevozijo čisto malo kilometrov in za tistih pet dni, ko imamo na naših cestah sneg, že ne bodo kupovali...

Loading...